oh, take me back to the start.

Jahopp. Har varit nära döden ett tag den här veckan, vinterkräksjukan - CHECK! Fy fan det är vidrigt att kräkas. Men nu är jag pigg igen, slapp i alla fall att ha massa feber. Hade lite grann i början bara.

Var på fest hos Pata igår med massa trevligt folk. Kul var det och sent blev det. Annars har jag inte gjort så mycket, pluggat med Mathias. Nu är vi i alla fall färdiga med allt som ska lämnas in och våra redovisningar och så. Skönt! 

Kom på innan att jag och Anna blev fotade på en vimmelbild på nyår så jag gick in och kollade nu. Det ångrar jag. Fy fan vilken fläskpadda jag är. Ångest - hej. Fruktansvärt. Sjukt att jag får på mig kläder i normala storlekar ens. Så ser det i alla fall ut på den bilden. Ryser när jag tänker på det och det är inte av välbehag kan jag säga er.


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!