jag har saknat att ringa ibland och berätta om hur det går.

Första veckan på praktiken avklarad. Mycket nytt och mycket spännande. Man är så himla trött när man kommer hem på dagarna. Men de två veckorna som är kvar kommer gå sjukt fort. Vilket gör mig lite stressad, för det är så himla mycket som ska hinnas med nu i vår. 17 veckor kvar. Sen tar jag examen.

Igår var jag på lite kaffe hos Pata med han och Tolle. Sen tillbringades kvällen hos Hanna med henne, Amanda och Frida. Mysigt. Frös hela kvällen, vilket förklarades när jag kollade febern när jag kom hem. 38 grader. Men den verkar som bortblåst idag! Skönt. Inte tid att vara borta från praktiken. Och stackars Hanna hade blivit magsjuk i natt. Som "tur" är har jag ju redan haft den i år och då kan man ju vara lite immun. Men med min tur jag har haft detta året så åker jag väl på den en gång till! ;) Haha..

Dagen idag kommer bestå av en hel del plugg i alla fall. Sitter hemma hos pappa. Skönt. Då blir man serverad kaffe och mat. :)







Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!