du vet mycket väl vad du gjort, den där blicken du ger mig är gammal nu. jag vet hur du funkar, jag kan dig ut- och innantill, så hälsa ditt hjärta att allt är slut.

Hunnit bli gammal sen sist. Hela 24 år. Blev lite förfest och utgång i lördags med brudarna. Mycket lyckad kväll blev det! De är så fina mina tjejer. :)

Igår gjorde jag inte många knop, haha. Fy vad seg jag var! På kvällen åkte jag och Pata in en sväng till Martina som numera är tranåsbo. Himla mysig lägenhet har hon! Och idag är det praktik igen. Sista veckan nu. Sjukt vad fort tiden har gått. Men gud så kul det är!

Nähä. Upp och handla lite då. Toapappret är slut, kan ju vara en sån grej som är lite skönt att ha hemma! Haha.


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!