now and then i think of all the times you screwed me over, but had me believing it was always something that i'd done.




Hittar just nu på allt möjligt för att inte plugga. Det går skitbra! Haha. Men snart måste jag väl ta tag i det där... Men jag jobbar bäst under press och så nära deadline som möjligt. Ehe. har i alla fall öppnat upp dokumentet på datorn och plockat fram böckerna och till och med tittat lite i en bok. Så jag är på G.

Haft en bra helg i alla fall, med mina flickvänner. I fredags var det AW och igår var vi hos Martina på lite födelsedagskalas/inflyttningsfest. Blev nyktert för min del igår. Skulle hämtat hem mina tjejer först, men så behövde jag inte det sen. Skönt att vara pigg idag i alla fall! :)

Nähäpp. Lite plugg kanske? Snart.


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!