krossa alla fönster, slå in hans dörr. låt honom veta att inget är som förr. säg som det är - det finns ingen väg tillbaks för nån som är en loser ett riktigt jävla as.





Pillat lite med lilla bloggen. Kanske blir lite roligare att skriva då, vad vet jag. Man kan ju blogga från den lilla telifånen nu med. Så till vida pass fräsigt! Får inte till den där jävla bilden i menyn till höger jag inte får till. Det är ju själva fan att man inte är en datanörd som förstår alla konstiga bokstäver överallt. Jag fattar inget. Så att säga.

Tog mig ett litet bad innan och tände ljus och pysslade om mig själv lite. Skönt. Ska nog evetuellt ta och unna mig en solning sen med. Tycker man får det när man är lite deppig va?


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!