do you still keep pictures of old girlfriends? are they prettier than me?

Jag är en sån dålig bloggare. Men vad tusan man kan ju inte vara bra på allt. Haha. Skulle suttit i Jönköping med Mathias och pluggat idag, men jag har huvudvärk, feber och svullna ögonlock så vi sitter på varsitt håll och är lite ambitiösa istället. Försöker reda ut vad vi ska skriva om på C-uppsatsen och nu har vi nog bestämt oss. Blir nog brao. Annars är det bara två veckor kvar på praktiken. Sjukt att vi redan ahr varit ute sju veckor! Går så himla fort. Men jag trivs. Läste igenom massa gamla inlägg igår kväll, eller ja imorse 4 imorse räknas väl inte som igår kväll, men jag kunde inte sova iaf. Mycket skit man har skrivit. Fast egentligen inte. Plugga lite till, sen ska jag inspektera pappas frys och se om jag hittar något gott att äta när det blir så dags. I eftermiddag blir det lite kalas för min fina lillebror som helt plötsligt är en stor kille. 13 år blir han den lilla, lilla bebisen.

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!