det blir fel slår bakut och allt går snett, men det tar aldrig riktigt slut.

Mhm. Städade ju igår och bäddade rent i sängen och sånt. Så himla härligt att vakna upp i ett nystädat hem! Igår var jag och Anna hos Ramona och Danne en sväng. Pata kom en stund med. Vi hade mycket trevligt, som alltid när man är hos dom! Haha:) Känns som min mage är lite sugen på frukost så jag ska väl ge den det så att det i te blir som igår. Fick världens blodsockerfall eller blodtrycksfall när jag skulle bre mina mackor på morgonen. Fick sätta mig ner på golvet för att jag blev svimfärdig typ. Det där händer mig med jämna mellanrum. Det är ju ändå rätt härligt.

Kommentarer

Angeliqa

Hej Sofia!

Hade en snyftarkväll ikväll då jag läste igenom min blogg då jag fick mina revben spräckta. Kom då att tänka på dig bara för att inte självömka mig alltför mkt att du med var skadad och åt minst lika mkt medicin. Ville bara höra hur det var med din stackars tumme idag. Har den blivit helt återställd?

//Angeliqa

19:45:17 / 2011-11-20 - http://misscozi.bloggplatsen.se



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!