de kanske tror att vi är typ kära, får jag gå precis så nära?

Kalasat färdigt för lillebror. Han är ju så stor att han bara vill ha pengar nu. Tråkigt! Haha. Men han var nöjd i alla fall, nu kan han nog snart köpa skidorna han sparar till:) Pussats och kramats och gått en liten promenad med Julia med. Mysigt. Hon börjar med bli stor, min lillstrumpa. Det är inte klokt vad jag älskar de där två. Mina bebisar som inte är bebisar längre. Haha. :) Fast Julia vill i alla fall sitta i knä än ibland fast hon är tio. Det tycker jag om.


Febern håller i sig med. Men har inte så mycket feber och jag har käkat lite Ipren så mår rätt bra ändå. Man blir lite seg och frusen och sånt härligt. Ligger i min soffa under täcke och kollar på idol nu i min lilla soffa. Känns som om att jag blir kvar här resten av kvällen faktiskt. Helt okej skönt.


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!