men jag vet allt om dig för du har varit min, du är nån annan nu i och för sig. men när du strippar och klär av dig är det samma grej.






Då var den här helgen slut med då. Inte gjort så himla mycket egentligen. Var med Anna i Eksjö på hotellet i fredags och igår var jag hemma hos Julia med henne, Carro och Jenny. De åkte vidare till Jönköping sen, men jag var inte så taggad för det så jag gick till hotellet med Pata och Lillen och satt där och tjötade lite. Skön kväll, det passade mig bra just igår. Det är inte så ofta det händer att jag inte är sugen på att gå ut och dansa, men igår var jag det verkligen inte. Vet inte riktigt varför.

Imorse fick jag i alla fall en riktig frukost med äggröra och rostade mackor. Behövde inte ens bre mackorna själv, lyx! Haha. Fortfarande inte blivit hungrig efter det. Kom väl hem vid 15-tiden ungefär och då åkte jag ner till mormor och pluggade lite. Ytterst lite. Bestämde mest med Mathias vad vi ska ljuga ihop för förbättringskunskapsarbete. Haha. Vi är duktiga, det låter som vi är helt sjukt seriösa. Jefla skitarbete. Ska kötta ihop en B-uppsats lite lätt med tills 26e ju. KUL.

Nu ska jag gå och duscha, har varit på väg in i en timme och lite till men jag får inte riktigt tummen ur. Men nu gör jag'et bare. Jag bare kör.


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!