they press their lips against you and you love the lies they say.


Sååå...12.30 skickade jag in arbetet och nu får det bära eller brista. Att det brister är väl det mest troliga i det här fallet. Men skit samma. Nu är det inne i alla fall. Efter det åt jag lite lunch med Pata och Lillen på värdshuset, de är ju på väg till Gotland nu de gottegrisarna. Jag åkte i alla fall ner och hänge med mamma en sväng sen och nu är jag hemma. Får väl se om jag hittar på något vettigt sen. Chansen att jag gör det är väl inte överhängande.

Imorgon blire iaf all in med b-brewdarna i jkpg och hos Emmy. KUL. Massa tjejer är vi. Kan inte gå fel då :) På lördag blir det nog Eksjö med Carro och gänget. Håller tummarna för lite fint väder i helgen nu bara, men det ser ju rätt mörkt ut just nu.. Apropå tummar så har jag haft ont i min tumme igår och idag. Precis över där man kan tänka att farbror doktorn har byggt ihop mina senor. Får väl se om det blir bättre annars får jag väl kolla upp'et. Skulle ju vara lite småtråkigt om det håller på att gå sönder det han har byggt ihop.

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!