stay with me, don't fall asleep to soon.

Nu tänker jag fan i mig gå och lägga mig. Borsta tänderna först kanske kan vara en god idé. Trött tjej.. Imorgon ska jag upp till pappa och sitta vid datorn och skriva arbetet som är kvar. Usch, fy fan. Skönt det ska bli efter nästa vecka när vi är färdiga med den här jävla skiten. Ursäkta språket. Haha. Jag är lite bitter på poänglösa skolarbeten bara som vi alltid har när vi har VFU. Ge oss ett par veckor extra till på praktikplatserna så ska ni se att vi lär oss mycket mer. Jaja. Det hjälper ju inte att gnälla, det är bara att göra det. Men lite gnällig får jag vara.. ;) Det är ju i alla fall skönt att jag och Mathias fick in FBK:n innan idag. Om man nu ska vara lite positiv mitt i allt.

Petra är hemma på svenska mark nu i alla fall, som jag gillar det! :)




Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!