och jag hoppas du sover, jag smeker dig lätt om din hals. jag vill inte spara min längtan, jag har tänkt men aldrig fått tala. så feg att jag viskar, du hör säkert ingenting alls.




Jag har i alla fall fått tag i en lägenhet. Men jag blir kvar i a-town i alla fall ett år till! Blir bra. Tvåa. Gött.  Ska flytta ett kvarter bort och på andra sidan ån. Spännisch! Ska bli gött att få måla och fixa och greja lite och sådär. Är så fruktansvärt trött på min lägenhet. Vill knappt vara hemma! Nu skulle det vara gött om man vann ett par tusen med.

Åkt lite inlines med Martini och Pata på förmiddagen idag. Jag är värdelös, haha. Och så himla feg. Sist skrapade jag upp ena knät, den här gången ordnade jag till ett litet skrapsår under vänster skinka. Sexigt värre. Lite otaggad tjej, ska kanske ta en liten dusch och piggna till lite grann.



Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!