man väcker en ångest när man släcker en annan.

Lite svårstartad idag minsann. Fast jag har varit uppe och jobbat en sväng i morse och sen var jag hos mamma och drack lite kaffiii. Sen har jag duschat. Nu ska jag väl eventuellt hitta något att slänga på mig och sen ta tag i den jävla städningen. Den här lägenheten är visst inte självrengörande. Värdelöst... ;)

Imorgon är det praktik igen. Bara fyra dagar kvar nu.. Suger ju. Men sen är det tvåjävlaarbeten och redovisning plus opponering på någon annans arbete. Sen är det jävlar i mig sommarlov. Och herregud vad det ska bli skönt att komma hem från jobbet och slippa känna att man borde plugga eller att man måste plugga och så vidare. Liiiite tråkigt att man ska jobba heltid hela sommaren, men jag har ju två nya jobb i sommar så det kommer nog bli kul.. och första perioden så slipper jag ju i alla fall midsommar. Vilket betyder att jag är ledig midsommar för första gången på 5 år. Gött.

Nääeej. Nu jävlar Sofia Carlbom tar du tag i städningen.


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!