i live for little moments like that.

Hoho. Gud vad trött jag är. Sov som en kratta natten till igår och natten till idag har jag sovit hur gott som helst och skulle lätt kunna sova hela förmiddagen. Haha.. Men det blir inget med det. Ska dra mig uppåt pappa snart och göra färdigt uppsatsen. Det ska bli så djävulskt skönt att skicka in det sen. Kommer förmodligen få göra massa kompletteringar för jag upptäckte igår att det är massa punkter som ska vara med som jag saknar, för att jag har följt fel mall. Men det skiter jag i, jag varken orkar eller hinner lägga in alla dom. Så det får bli som det blir. Vill bara bli färdig  nu känner jag.

Nähä. Åtta timmar till deadline. Nu kör vi.

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!