i guess second best is all i will know.

StorbloggarN^ här då. Men jag har väl inte direkt någonting att skriva men nu kände jag för't så jag gör't helt enkelt. Har praktik nu. Vilket är jättekul.. känns rätt och så. Mycket att tänka på och mycket, mycket att lära sig. Men det är så himla kul att få till en bra bild och man får träffa så mycket olika patienter och så.. Jag gillar't :) Tentan som jag trodde jag skulle råkugga på gick bra med.. till och med lite mer än bra. Hur fan det gick till har jag inte en jävla aning om. Men det skiter jag. Det gick vägen i alla fall. Måste ha chansat rätt på ganska många frågor, haha. Två år på högskola är snart gjorda i alla fall. Sen är det bara ett kvar. Sjukt fort går det. Ångest? Eh ja lite då.

Måste börja ta tag i saker med. Bestämma mig för saker och göra saker. Har en förmåga att skjuta upp saker som är lite jobbiga att tänka på och sådääär. Inte bra alla gånger. Då samlar man bara på hög och när jag har gjort det ett tag blir jag ingen trevlig människa. Haha..... Annars har jag en fulochtjockdag idag, värre än vanligt då. Det är kul. Men annars är det la bra. Tidvis. Oftast. Sammanhängandeinlägg.se/ja.




Sen en tid tillbaka har jag varit trött, försökt att vara på allt på samma gång.
Det är så myckat man kan göra och borde och vill, mitt i allt så ska man räcka till.
Sen en tid tillbaka har jag varit tom och försökt att hitta spår som leder rätt.
Ja, det finns så mycket måsten att vara bara på det man kan, mitt i allt så ska man vara sann.
Jag har ändrat i mitt rum, köpt nya möbler
och samlat damm på min gitarr, för allting jag skriver det blir ändå för kort
och allt som är bra med mig har jag förmågan att glömma bort.


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!