fastän jag börjar om från början, så vill du inte släppa taget om mig och fast jag bara vill glömma så handlar alla mina låtar om dig.



Åh. Innan kunde jag inte slappna av och somna för att jag var irriterad. Nu tittade jag färdigt på P.S i love you, så nu kan jag inte sova för att jag är irriterad OCH lipig. För jag var tvungen att lipa lite till filmen då.. Haha.. Herregud. DET GÅR BRA NU. Kom på nyss med att jag inte har gjort någon matlåda tills imorgon, så det ska jag väl göra innan halv åtta imorgon. Plus att jag var och handlade smör innan för att jag skulle ha till mina mackor till frukosten som jag skulle ta med. Kan ju vara bra att ha bröd hemma då kanske, det hade inte jag. Bra. Plus att jag letade halvt ihjäl mig efter mina nycklar till lägenheten innan för att sen upptäcka att jag hade dem i fickan på jeansen hela tiden. Som sagt, DET GÅR BRA NU. Nu ska jag titta på tv tills jag somnar. Egentligen känner jag lite för att dra en hemskt lång ful ramsa med mycket fula ord. Men jag ska inte göra det. Jag ska sova och sen imorgon är jag inte irriterad mer. Gött.


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!