du håller mig kvar i något jag lämnat för längesen.






Jag har sovit så himla gott i natt. Och jag sov ända till tio i nio utan att vakna en enda gång efter att jag somnade igår. Så har nog sovit åtta timmar i sträck. Det är lyx det! :) Ska packa mg ur sängen och slänga ihop lite böcker och sånt där, sen ska jag ner till mamma och käka frulle och sen blir det lite plugg. Ikväll sen jobbar jag.. mellan  18-20.30 så det känns ju löjligt nästan. Undrar om man ens får bli insatt på bara 2,5 h? Jaja. Ska göra ett likadant jättepass imorgon mellan 7.30-10.

Annars tycker jag det är jättetråkigt att praktiken är över nästa vecka. Jag tycker det är så himla kul. De första tre veckorna har bara flugit iväg. Det ska bli kul att jobba i Eksjö med i sommar för jag gillar personalen jättemycket med. Så jag trivs. Hoppas på att jag får min nio veckors praktik där i höst med. Men det känns verkligen kanonrätt och det är så himla skönt. Det är så kul att man får träffa alla patienter i alla åldrar och med alla möjliga sorters sjukdomar och skador. Älskar't!

Nähä, nu ska jag gå upp. Så pass.


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!