you see baby, i'm the worrying kind.

Jahaaa. Var tog våren vägen då? Boorta. Haft en bra helg iaf, nykter sådan. Kan va behövligt för ekonomin och levern. Haha. I fredags var jag bara hemma och i lördags var jag fyllechaffis, haha. Herregud vad jag skrattade på vägen hem. Jag lyckades ju köra slut på bensinen när jag skulle hämade dem med, bra där. Som tur var jag kom jag ända fram till stationen i jkpg och hade så mycket fart att jag kunde rulla in och sen ställa mig där. Men det löste sig bra! Igår drack jag lite kaffe lite här och där och sen avslutades kvällen med film och fruktsallad hos Hanna med tjejerna. Mysigt :)

Nu ska jag snart klä på mig och traska till bussen och åka in till Eksjö.. Ska träffa arbetsterapeuten idag. Så nu håller vi tummarna (haha..) att allt är som det ska med tummen så den blir bra och som vanligt snart! Hoppas verkligen de ringer om jobbet jag sökte idag med. Hatar att vänta och ju längre tid det går desto nervösare blir jag och desto mer säker blir jag på att de inte vill ha mig, haha. Jisses.



Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!