våren är ung och oanvänd.

Gick bra på intervjun idag tror jag. Lät på henne som om hon bara skulle kolla säkert att jag fick jobba som undersköterska. Sjuksköterskestudenter blir ju uskor automatiskt efter ett år. Vi blir ju inte det. Men vi har läst ungefär samma kurser som sjuksköterskorna så jag hoppas det. Hon jag pratade med lät himla positiv i alla fall och hon presenterade mig som Sofia som förmodligen ska jobba där i sommar. Det är väl rätt seriöst? Eller? Åh, vad jag hoppas. Det enda sura är väl att man jobbar varannan helg och inte var tredje. Men å andra sidan är det inga delade turer och det är ju rätt skönt! Hoppas, hoppas, hoppas!

Hann med en fika med frugan och Tolle och gänget innan intervjun med. Trevlans! Träffade Julia och Lisa på princess med, kul att se dem en sväng. Det var inte igår. :)

Nähääe. Mat borde man äta någon gång idag med men det är ju så tråkigt.

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!