but you'll always be my hero, even though you've lost your mind.


Hur bor du:
I en lägenhet.
Brukar du komma i tid: Ja
Hur lång är du: 163. Typ.
Kan du laga mat: Jag kan om jag vill, men jag undviker det gärna. Ehe.
Vad jobbar du med/pluggar du: Pluggar juuu
Vad har du på dig just nu: Har badat, så ett långt linne bara.
Har du någon fobi: Spindlar. Blött papper.

Hade du en bra kväll igår:
Haha gjorde inget igår kväll typ. Gick och la mig vid 20 för att jag hade så tråkigt och var så trött. Somnade dock inte förrän typ 2, men ändå.
Vilket är ditt senaste inköp: En kopp kaffe i skolan idag.
Din favoritdryck på morgonen: Kaffe eller juice eller nåt sånt där.
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Haha. Fick 1000 kronor i lön idag för att jag jobbade trettondagen. Har liksom glömt lämna in den lönerapporten.
Har du sovit i din egen säng inatt: Ja, vad jag kan minnas så har jag sovit i min säng i natt.
Vad hade du sönder senast: Jag satt och pillade sönder en pappersmugg på föreläsningen idag. Intressant föreläsning. He.
Vem snackade du med senast: Fogel på fejjan-chatten! :P
Varm favoritdricka: Kaffe och te.
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Vatten.
Alkoholhaltig favoritdricka: Lite allt möjligt. Haha. Nääj, men vin och öl funkar väl alltid?
När gjorde du senast något riktigt dumt: Det beror väl på hur man menar med "dumt"?
Saknar du någon just nu: Ja.
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Hatar när folk säger att de ska höra av sig och så gör de inte det. Det blir jag irriterad på. Eller om mamma eller pappa inte svarar i telefonen första gången man ringer, haha.
Någon jag stör mig på: Nej nej.. jag är inte sån. ;)

Senaste person du kramade:
Funderar på det.. haha. Har varit dåligt med kramar denna veckan och den senaste kramen jag kan komma på är nog när jag kramade Tolle hejdå innan vi åkte hem.
Senaste person du ringde: Mamma
Senaste person som ringde dig: Pata
Vad drack du senast: Fun light-saft
Vill du ha barn: Yes.
Längtar du till din nästa födelsedag: Nej, det kan jag väl inte påstå. Men det vore ju tråkigt om jag missar den.

Har rakat dina ben någon gång: Jo, det händer faktiskt nästan varje gång jag duschar. Gör det liksom automatiskt fast det inte behövs varje gång jag gör det.
Är du sugen på något nu: Ahlgrens bilar. Det var jag igår med!
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: Jag vet inte. Minst en och vissa dagar alldeles för mycket. Haha..
Använder du hudkräm: Jadå.
Attraheras du av män med skägg: Det beror ju på skägget och personen i fråga.
Micro-pop eller poppa själv: Spelar ingen roll. Jag är inget big fan of popcorn.
Brukar du baka: Haha. Oja. Hela tiden. Finns ingen hejd på mig!
Vilken låt lyssnade du senast på: Love the way  you lie part 2 med Rihanna och Eminem
Har någon annan sovit i din säng inatt: Nej inte vad jag märkt.
Vad tycker du är äckligt: Blodpudding och såndär sill i burk, som liksom är rå. Jag har inte smakat nånting av det någon gång. Så äckligt tycker jag det verkar vara.
Har du pengar på mobilen: OJa, hela jag är gjord av pengar.
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? 06.15
Var köper du dina matvaror ifrån? Odlar själv!
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Ta bilden.
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Beror ju på hur mycket man vinner?
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? Ja.
När var senast någon stötte på dig? En ful jävel på hotellet i lördags. En riktig egoboost! Not!
Vad åt du till middag senast? En röra med grönsaker och bönor och curry och lite så.
Kan du vissla? Lite
Tittade du på tecknat när du var liten? Nej, jag tittade bara på discovery och läste vetenskapens värld.
Äger du några popband t-shirts? En Lasse-tisha bara. (De coola tjejerna säger tisha, så  jag ville med va cool och innne)
När flög du senast? Haha, jag flög hela helgen!

Pratar du några andra språk?
Ja, jag pratar sims-språket. Haha.
Har du gråtit offentligt? Jag gråter aldrig, jag är iskall! Haha.. Inte.
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Inte just nu.
Vad har du med dig in på bion? Sällskap, godis och nåt att dricka?
Vad har du för väder? Mörkt, så jag ser inte.
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Psykologi och naturvetenskap tror jag.
När sov du senast på golvet? Haha, det minns jag inte. Händer inte så ofta. Sov dock ihopkrupen i en fåtölj i lördags.
Vilken är din favoritdrink?
Strawberry dauqiri. Med observation för min stavning. Och så är jag ju en sucker för sånadär tjejiga mjölkdrinkar. Rosa pantern typ. Rosa är bra.
Gillar du din boendesituation? Njae. Det funkar. Men nu ska jag ju flytta till sommaren!
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Det varierar. Jag behöver nog inte så många.
Är dina dagar fullbokade och stressiga? Nej, det vill jag inte påstå att de är. Ibland.
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Haha, nej.
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 24.
Tror du på liv på andra planeter? Nej.

Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
INte frivilligt och knappt under tvång heller.
Tycker du om att krama folk? Älskar't. Om det är en person jag gillar då.
Äger du en digitalkamera? Ja, en som är hemskt trasig
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Ja, det är ju Beyoncé, J.Lo och Jessica Alba och det gänget. Skojar nu för de som inte förstår.
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Något fruktansvärt.
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Nej.
Är du mörkrädd? Ja.

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!