thanks for watching as i fall.

Gud så jag längtar tills på fredag, haha. Minns inte när jag var såhär fattig sist. Haha. Usch. Hade i alla fall en bra helg. I fredags var vi hos Tolle och så var vi och kollade läget på hotellet en sväng och det var väl meningen att vi skulle gå tillbaka dit om jag inte hade somnat som ett litet barn efter att jag hade fått mat. tolle gjorde pyttipanna med ägg till mig för att jag var hungrig. Haha:) Vaknade i alla fall när de andra kom tillbaka från hotellet och se var det väl efterfest fram till morgonkvisten. Fanns inte en vindroppe kvar på morgonen sen, haha.

När vi vaknade sen på morgonen så blev det frukost på princess och sen åkte jag, Pata och Tolle hem till Aneby en sväng. Pata var ute med sin hund och jag duschade och lite så. Sen var vi handlade lite och så lagade Pata spaghetti och köttfärssås åt oss. Mycket gott:) Sen åkte vi mot Eksjö igen och så började vi med att städa hemma hos Tolle. Sen kom det lite folk och så. Trevlans. Hjertqvist och gänget kom så jag hängde på dom till hotellet sen. Jag hade kuuvl. Sen gick vi hem till honom och kollade lite på TV och jag frös ihjäl typ en timme efter att vi hade kommit in fast jag satt under en filt. Haha. Isch vad kallt det var ute i lördags natt. Sen vi gick och la oss alla tre i hans föräldrars säng och sov. Så jag hade en Robin på varje sida hele natten. Sicken lyx, haha. :) På morgonen sen åt vi pizza, som inte var så god, och sen så satt jag med Robin och Robin i deras garage hela dagen och tittade på när de slipade och hade sig tills de skjutsade mig till bussen vid fem. Sen avslutades helgen hemma hos Hanna med lite tjejer. Mysigt:)  Bra helg i alla fall.

I måndags gjorde jag inte ett jävla skit egentligen. Haha. Åkte in till Tolle med Pata och hämtade min laddare och lite annat som hade blivit kvar sen helgen och så drack vi lite kaffe och så. Igår var jag i skolan med Mathias och Nils och pluggade till tentan. Det var så himla skönt, vi satt ute på innergården vid våran skolan. Så det var ju helt i lä i solen. Jag satt i linne utan att frysa. Solen värmde verkligen. Underbart var det.Sen åkte jag hem till min mor en sväng och sen gick jag hem. Sen var jag hos Linnéa en sväng och kollade på tv, drack te och åt muffins som hon hade bakat. Sen gick jag hem och la mig i sängen och här ligger jag än. Haha. Ska gå upp och plugga snart. Ska försöka komma på nåt vettigt att äta till frukost bara. Börjar sina i kylen och frysen nu, haha...


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!