solen i ögonen.

Vad glad man blir av vädret! :) Vår, ja tack!

Var ju i Eksjö igår då, hos Tolle, sen va vi på hotellet en snabbis men det var inte så himla kul där så vi gick hem till Tolle igen.. Sen skulle vi till hotellet igen, men då fick vi inte komma in utan att betala en gång till eller hur det nu var. Så tog en liten promenix bort till Keskin's med Hjertqvist och Pata och satt där ett tag. Sen skulle vi till hotellet igen, men då var det fullsatt så vi fick inte komma in. Fullsatt i Eksjö, hej du! Haha. Gick till Tolle igen sen en sväng i alla fall innan vi tog taxi hem. Sjukt trevlig kväll i alla fall. Jag hade jättekul! Kan nog bli minst lika kul ikväll, känns så. Ska in till Eksjö igen sen och så blir det Tolle och sen hotellet. Känns som om det kommer bli en bra kväll!

Ska försöka ta mig in i duschen nu så jag vaknar till lite och så ska jag väl göra mig aningen fräschare än vad jag är nu. Vore nog en bra idé. Måste försöka hitta på något vettigt att ha på mig idag med. Den kan bli mitt största problem för dagen känns det som.

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!