och ibland är allting kaos, jag blir mörkrädd mitt på dan. ibland behöver jag en paus och är du hyfsat likadan kan vi gå vilse genom stan.



Labil tjej! Haha.. Känner mig så gräsligt värdelös bara.. utnyttjad? Fast jag får fan ta och skylla mig själv så egentligen borde jag inte lipat hela kvällen. Mycket nu. Lovar att jag inte kommer få jobbet på sjukhuset heller bara för att det är jag och jag har ingen tur. Ont i tummen ikväll har jag med. Och så kommer jag inte hitta någon ny lägenhet heller säkert. Buhuhu. Haha, okej nu överdriver jag. Men det skulle inte förvåna mig om jag inte får jobbet. Bara för att man hoppas så mycket på att få det för att hon i princip lovade mig, brukar va min tur. Och jag har ont i tummen. Hade behövt en stor jävla box rödvin och en axel att snora på ikväll. Haha. Ja, ja. Ryck upp dig nu Sofia för fan.

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!