men jag hade din värme kvar i ryggen.

Gud så jag inte är trött. Jag vill vara trött. Haha. Sjukt frustrerande.

Annars så har jag väl inte gjort så jävla mycket idag. Solade och sen gick jag hem till mig och packade en kasse med smutstvätt och gick ner till mor. Fick god mat och drack alldeles för mycket kaffe. Kan ju eventuellt vara anledningen till att jag inte kan sova nu, haha. Gick hemåt runt femtiden eller nåt kanske. Sen dess har jag inte gjort nåt. Pappa var och här och lämnade min tvätt och en kasse med lite saker som bröd och smör och mjölk och så som jag lämnade hos för att jag intekunde bära det hem (läs för att mamma sa att jag inte kunde bära det hem). Haha.

Hon är rolig min kära mor. Jag kommer inte ihåg vad vi pratade om. Men hon frågade i alla fall om jag hade bröd hemma. Nej, svarade jag. "MEN VARFÖR SÄGER DU INTE DET DÅ UNGE??" Men det är lugnt, svarade jag. Jag har havregryn och mjölk hemma så jag äter det. Det slutade med att hon tvingade på mig en liter mjölk, en liter fil, ett paket smör, en ost, två bananer, tre olika sorters mjukt bröd, knäckebröd och linonsylt. Strumpor fick jag två par med. Bara för att jag hade råkat få med en strumpa istället för två i tvätten jag tvättade där nere så tror mamma att jag inte har några strumpor. Ett par vanliga och ett par raggsockor. Hade kunnat få med mig ett paket musli, nudlar och matlåda också, men där godtog hon min anledning att jag faktiskt hade musli och matlådor hemma och att jag inte skulle hinna äta allt. Även om hon var svårövertalad. Kändes lite som om man satt i korsförhör där ett tag. Men jag älskar min mamma och är tacksam för att jag fick min kyl någorlunda fylld och att jag slipper äta havregrynsgröt varje dag. Det är jag. Men så fort jag inte har något hemma som hon frågar om jag har så tror hon att jag svälter.

Jaaaaa, jaaaa. Försöka sova lite igen kanske?

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!