maybe our relationship isn't as crazy as it seems.


Hade väl fått sisådär två timmars sömn när klockan ringde så jag beslutade mig för att stanna hemma och sova en stund till idag.. Vi hade bara föreläsning 9-12 idag. Eller bara och bara. Missar säkert mycket viktigt. Men jag var trött! Men jag har i alla fall talat om för Mathias att vi ska vara duktiga den här kursen och att vi ska plugga innan föreläsningen på måndag. Haha. Nuklearmedicin är svårt! Jag har ju dessutom patofysiologitentan med, eftersom jag valde att inte göra den. Dumt gjort att inte testa kanske, men med tanke på hur jag mådde då så hade jag blivit helt knäckt av ett F. Jag vet, töntigt. Men det kändes verkligen inte ens lönt att göra den och chansa på att man får godkänt. Mamma är likadan så hon förstod precis hur jag tänkte. Det är skönt att vi är lika på den punkten.

Har väl inte så jefla mycket planer för dagen. Ska ta bort mitt nagellack, duscha, måla naglarna. Sen ska jag nog gå ner till mamma en sväng och dricka lite kaffe. Sen ikväll blir det nog Eksjö och AW. Blir väl jag och Pata som åker in till Tolle sen i alla fall. Får väl se om det är fler som hänger på. Jag har inte så himla stor koll på läget faktiskt. Som vanligt då.

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!