look up, shape up.

Håller på att städa och tvätta lite. Färdig med stora rummet nu. Så nu är det bara köket, hallen och badrummet kvar. Woop woop! Och så all-jävla-disk då. Och så ska jag bädda i sängen och sååå.

Blev hungrig mitt i allt så tänkte försöka hitta på nåt att äta men jag är inte sugen på någonting direkt som jag kan komma på.. I-landsproblem?

Låg på knä och dammsög under soffan innan och lyckade slå mig själv på näsan med dammsugarslangen så att jag fick näsblod. Bra jobbat! Såg nog roligt ut i alla fall men jävlar vad ont det gjorde. Men nu har det gått över. Kommer inte riktigt överens med min tumme heller. Den gör inte som jag vill. Känns som att det är inopererat en pinne i tummen som gör att jag inte kan böja eller typ som att senjäveln är för kort. Men det är väl stelt antar jag. Bara jag som är otålig och vill att det ska fungera som vanligt med en gång.

Nähä. Mat då. Eller?


Kommentarer

lovisa

sv: vsg och tack:)

18:55:07 / 2011-03-01 - http://lavitadilovisa.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!