i need some fine wine and you, you need to be nicer.


Gud vad gott jag sov precis innan jag vaknade, haha. Hade ställt klockan på  6 och vaknade en minut i, vad jag önskade att klockan skulle vara typ 3-4 då. Tji fick jag! Var lite halvirriterad igår och det är jag fortfarande. Det tycker jag inte om. Haha. Men det går väl över. Ska ta på mig snart och traska till tåget. Vi har fältstudier i Linköping idag. Lite sådär halvtaggad för det då. Hoppas man kan tjuvåka på mitt kort utan att de märker det. Det funkar väl bara till länsgränsen eller nåt sånt där egentligen. Vi håller tummarna för att det inte är någon konduktör som kontrollerar korten idag. Det brukar ju inte vara det. Utom den gången jag tänkte att jag skulle slippa betala för att jag inte hade köpt något kort än. Då var det kontroll. Såklart liksom. Så det är det säkert idag med då, haha.

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!