i get tired and upset and i'm trying to care a little less.


Har sovit som en prinsessa i natt, nästan i alla fall. Haha. Bäddade ju rent igår plus att jag vädrade täcken och kuddar och sånt. Sen var jag hemskt trött på det.. Så jag somnade som ett barn. Händer ju inte alltför ofta så det tycker jag nog att jag förtjänade. Haha.

Vaknade typ halv åtta men har legat i sängen och typ läst Aftonbladet och tittat på Big Brother. Rätt skönt! Ska ta mig upp och göra mig i ordning. Äta lite frukost och dricka lite kaffe. Sen ska jag försöka hinna förbi jobbet innan jag ska ska åka in till skolan. Har glömt lämna in att jag jobbade på trettondagen. Bra där! Var ju inte ett tag sen eller så.. Haha. Är i skolan mellan 13-16 i alla fall. Sen får vi väl se vad som händer sen. Måste köpa busskort idag med. Det ska bli kul. Inte så. Ledig imorgon i alla fall. Det ska bli skönt!

Gillar onsdagar i alla fall. Känns inte så långt till helgen då. Haha. Får väl se vad som händer. Tjejerna är ju i halmstad allihop i helgen, men jag kände att jag inte hade ekonomin riktigt till att följa med. Rinner ju lätt iväg när man ska äta ut och gå ut och sånt där. Plus resan ner. Och Viwi jobbar tyvärr, hoppaslite på att hon kan få ledigt. Haha.. I vilket fall som helst låter det som att det blir Eksjö på lördag hos Tolle nu. Vi fårväl se om planerna håller i sig.

Nähä Sofia, upp med dig!




Well now, she don't need to see the sun ahead,
don't need that help from god above.
If you're losing her don't be sad,
cause she will offer you heart attacks.
She's tired of problems that you caused her mind,
tired of all those lies in your freak show.
Tired of being alone at night,
being the lowest cat on earth.
So Gloria, steps out from the prison.
Gloria's no longer the wasted disco girl
you've been dreaming about.
Gloria alone now forever,
Gloria away in the air now,
Gloria she's no longer your slave.


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!