gå så försiktigt du kan. dina ögon kan krossa min värld, som stenar mot glas.


Blööh. Skitdag det här. Jag är så himla irriterad/ledsen/arg/besviken. Ja, ja. Jag har i alla fall sagt upp lägenheten ju. En bra grej. Det är skönt att det händer något. Byta lite miljö även om det bara blir 20 minuter bort. Haha.. Jaja. Skitdag helt enkelt. Skönt att den är slut nu snart. Bjöd hem lite flickor hit ikväll innan, men det var inte så många som kunde. Och sen kände jag för att bara vara själv ikväll för jag har inte varit speciellt kuvl idag och sen behövde jag leta fram till papper och så till intervjun imorgon.. Bajsnervös inför den med. Jaja.

På bilden nedan ser ni förövrigt min nuvarande mobil. Kanonmobil. Den är bara sen jag gick i sjuan eller åttan eller så. Den funkar nästan. */+ -knappen funkar inte. Vilket gör att den inte går att låsa och att man inte kan använda T9 (jo, den är faktiskt så pass modern att det finns!) eftersom man inte kan byta till rätt ord, eftersom man gör det med den knappen. Sen funkar uppåt-knappen bara lite då och då. Men annars går den som en klocka. Hrm. Ah just det, den har ingen baksida heller. Men det är ju lite mitt signum när det gäller filletoner.




Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!