det är somliga dagar som man vänder sig om och känner hur allting försvinner.


Har haft en himla bra och rolig helg. Var nog längesen jag skrattade så mycket, haha. Så den tackar vi för. Välbehövlig. Igår var jag helt död hela dagen, haha. Hej huvudvärk! Men jag har väl ingen annan än mig själv att skylla antar jag. Haha..

Idag ska jag iväg till skolan och sen hem igen. Ska fixa lite papper och så när jag kommer hem för jag ska på arbetsintervju imorgon. Då får ni hålla tummarna! Jag är jättenervös.. Annars så är jag nog allmänt otaggad på det mesta idag. Tänker för mycket. Och då blir man ju dum i huvudet. Neej. Men det är bara en sån där dag när man vaknar och känner sig ledsen liksom. Men det hinner vi nog ändra på framåt dagen.



Fått en flaska i huvudet, legat sövd på akuten, varit död i minuter, hela själen var bruten
Blivit jagad av snuten, varit vilse på djupet, jag har famlat i mörker men i dig såg jag ljuset.
Och för dig har jag låtsats och dolt mina tårar, med dig blir jag mindre som gubben i lådan.
Jag vägrar att inse, du sviker mig alltid. Jag gräver min grav för dig, jag är en soldat för dig.
Jag tog en kula för dig och fick en smula tillbakas, för dig ska jag göra det tusen gånger om.
Jag har givit dig allt och jag har ingenting kvar, för dig ska jag göra det tusen gånger om.


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!