be aldrig mer om ursäkt för sakerna du aldrig gjorde.


Har ätit lite lunch. Havregrynsgröt och knäckebröd. I morse åt jag fil och mjukt bröd. Man måste variera sig jag har hört! ;) Haha. Har duschat och sådär i alla fall och ska väl snart börja fixa i ordning mig så att jag ser någorlunda anständig ut. Blir Eksjö ikväll, vi ska till farbror Tolle först och sen får vi väl helt enkelt se vad som händer. Apropå händer (haha) så sitter jag och väntar på att mina naglar ska torka. Dåliga nagellack + otålig Sofia är ingen bra kombo. Tredje gången jag målar om dem nu och då har jag ändå lycket förstöra dem (igen) men nu skiter jag i't. Nu får det va. Förhoppningsvis tittar ingen på mina naglar mer än på håll, haha.

Vet inte riktigt vad jag ska ha på mig ikväll heller. Man har ju aldrig något vidare vettigt som man vill ha. Men någon gammal trasa ska jag väl kunna hitta på. Haha. Hade tänkt ha nåt linne eller så först i och med att det var vår igår, men nu har den helvetesjävlafittsnön behagat komma igen så det blir inget med det. Man kanske skulle ta på sig sommarkläder i ren protest? Haha. Men jag är inte bitter, oh nej!

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!