and i'm a little bit lost without you and i'm a bloody big mess inside. and i'm a little bit lost without you, this ain't a lovesong this is goodbye.




Sådär. Då var det där telefonsamtalet som jag har skjutit upp ett tag på grund av nån anledning som jag inte vet vilken egentligen gjort. Imorgon ska jag till stiftelsen och skriva på papper att jag sagt upp min lägenhet. Har kvar den till sista juni. Perfekt för då kan jag börja greja med det efter att skolan har slutat och så så att inte flytten behöver gå ut över den.

Känns lite jobbigt såklart att flytta ifrån allt här. Man har ju allt här. Men som planerna är nu ska jag ju bara flytta till Eksjö och hur långt bort är det liksom? Inte långt bort alls. Fast mest känns det skönt. Jag behöver någon sorts förändring.

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!