no matter what you think i'll always be around.

Gått ett par dagar sen jag skrev visst. Igen. Haha.. Helgen har varit bra i alla fall! I fredags var vi hos Tolle och det blev lite utgång i Eksjö sen. Bra kväll och sådär! Och igår var det lite fest för finaste Frida som numera är färdig socionom. Min duktiga tjej! Asrolig kväll och så himla kul att det var så många som kunde komma. Nästa år är jag också klart. Lite sjukt och rätt jävla läskigt.

Imorgon börjar jag mitt sommarjobb. Jag är jättenervös. Jag är skittrött efter helgen men risken är väl att jag inte kommer kunna sova i natt ändå. Uscha. Lite klump i magen sådära. Min jävla katt marschar igen. Får psykbryt på henne snart så om inte annat kommer jag väl inte kunna sova på grund av att hon gapar. Ska bli så skönt att flytta sen så jag kan ha katterna ute ibland.

Annars så är väl läget under kontroll. Eller under kontroll är väl synd att säga, men det funkar. Mycket att stimma med med packning och så nu och lite annat sånt där som tar upp plats i tankeverkstaden.

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!