jag glömmer aldrig bort vad du gjort.

Får jag träffa dig ikväll? Jag har ingen anledning till det.
Tänkte först gå runt det, tänkte råka springa på dig.
Men nu är det bara så, att jag inte orkar göra så.
Antingen vill du träffa mig eller så vill du inte det.

Vill du inte det, så går jag nog hel ut ur det.
När man var liten föll man jämt,
men nu så ska det vara så jävla hemskt.
Så fastän du kanske säger ja bara för att vara snäll,
får jag träffa dig ikväll?
 
Får jag gå precis så nära att min axel stryker vid din arm?
Jag vill inte verka jobbig eller så, men jag är varm.
Du ser kall ut.

Får jag hoppa över orden om hur vädret kan förändras?
Får jag kliva in direkt på delen om hur allt skulle kunna ändras?
De kanske tror att vi är typ kära, får jag gå precis så nära?

Sen när vi har gått en timme, kan vi sitta på en bar.
Se hockeyn på Dovas utan att se hockeyn på Dovas.
Får jag luta mig närmre precis när det bli 2-0 till Finland?
Får jag köpa en öl till, som vi gör i Norrlands inland?
När vi inte kan förklara hur gärna vi vill sitta kvar, kan vi gå till en bar.

När jag är med dig blir min röst så gäll.


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!