jag är nog inte det du drömmer om.

Mhm. Lite halvdeppig ikväll sådär. Vet inte riktigt varför. Bara är det. Men det går väl över.
Känns bara lite som att nääe. Det var inget. Känns bara som att jag är konstig mest. Eller det känns som om det är nåt, men att ingen säger det till mig. Sen om jag är paranoid eller inte är ju en annan sak....

Helgen har varit bra i alla fall. Kanske jag redan skrivit? Minns inte när jag skrev sist. I fredags skjutsade jag på mina pojk-vänner Pata och Lillen i alla fall. Först till Eksjö och sen bestämde de sig för att åka till Nässjö. Men det var så till vida pass dyrt att gå in där, 250 spänn. För ingenting. Haha. Så vi sket i det. Åkte till Jönköping och piren och åt en pizza och sen åkte vi hem. De sov som två små barn på vägen hem pojkarna. :)

 I lördags hämtade jag nyckeln till min nya lägenhet. :) Blir nog kanon när man får ordning.. Men det tar väl sin lilla tid. Sen gjorde jag mig i ordning och gick hem till Pata och drack lite vin med honom, Jocke, Nada, Anna och Rabbe medan jag väntade på att Emmyn skulle komma. Och när hon kom så åkte hon och jag bort på födelsedagsmiddag hos Linnéa. Trevligt värre! :) Sen gick jag och Emmy hem och sov. Haha.

Frukost hos Linnéa på söndagen med henne, Sam och Camilla. Tittade på slutet på en störd film som slutet med att man inte fick reda på hur den slutade. Haha. Sen var jag lite barnvakt åt Juvlia. Vi hängde lite och flyttade grejer till nya lägenheten. Haha. Så var vi nere hos mamma och åt och sen på kvällen innan hon åkte åt vi lite jordgubbar. Pata kom över och hjälpte till att äta med och drack kaffiiii. Och idag har jag jobbat. Trivs så himla bra! Det var lite roligt innan idag. Det ringde en läkare som ville att vi skulle länka bilder till linköping. Bara det att han råkade säga att han vill runka bilder först haha. Det var kul. Han blev lite nervös och bad om ursäkt. Haha. Stackarn.



Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!