call your girlfriend, it's time to have the talk.

Du heter: Alexandra Sofia Kristina Carlbom
Smeknamn: Fia, Fiffi, Fialotta... Tvåan. Haha.

Låt som när du är ledsen sörjer till?
Beror ju lite på vad man är ledsen för, men någon Lasse-låt förmodligen.
Beroende av:
Vänner och familjen. Sen kan ju resten kvitta faktiskt:)
Vad tror folk om dig?
Haha, ja du. Inte en aning.
Stämmer det?
Ja, du som sagt så vet jag ju inte vad folk tycker om mig. Men en del stämmer alldeles säker och annat inte.
Vad får du oftast komplimanger för?
Vet inte, jag glömmer bort sånt där.
Hur imponerar man på dig?
Imponera och imponera. Få mig och skratta, vilket nog inte är så svårt, och ha litegrann innanför pannbenet.
Brukar du skratta för dig själv?
Haha, ja det händer och jag känner mig lika dum varje gång det händer.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?:
”Nej, men tydligen går Hanna före så..... ;)" Från Pata för att vi skulle dricka kaffe men sen så skulle han sova en stund först så då hann inte jag för att jag ska till Hanna ikväll.
Var bor du?
A-town.
Trivs du där?
Ibland inte, men oftast trots allt.
Har du haft sex idag:
Nej, inte vad jag vet.
Hur svarar du i mobilen:
Beror på vem som ringer!
Vem ringde du senast?:
Jobbet.
Vad sa den du senast pratade med i telefonen:
Var nog Pata jag pratade med senast igår kväll och vi pratade om ett annat telefonsamtal jag hade haft innan det. Haha..
Antal timmar sömn inatt:
6 kanske.
Sov du ensam:
Ja, jag vet inget annat än att jag gjorde det i alla fall.
Brukar du komma i tid:
Ja det skulle jag nog vilja påstå.
Hur känner du dig nu:
Lite seg och lite svullen men annars så är jag la glaaa
Vanligaste färg på dina kläder:
Oj. Jag vet inte. Faktiskt. Blandat det där.
Vad tycker du om fötter:
Inget emot andras fötter men jag gillar inte när folk tar i mina.
Vad saknar du:
Pengar på kontot just nu, haha.
Hade du en bra kväll igår:
Jodå, gjorde inget direkt. Men den var väl helt okej.
Favorit dryck på morgonen:
Kaffiiii
När brukar du oftast gå och lägga dig:
Beror ju på vad man gör, men somnar väl sällan innan 23-00 en vanlig dag.
Är du blyg?:
Ja, det är jag. Innan man lär känna mig och sådär.
Sysslar du med någon idrott:
Nej, det är väl synd att säga. haha.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
Jag tror på attraktion vid första ögonkastet. Inte kärlek.
Har du spytt offentligt:
Jag varken bekräftar eller dementerar det. Haha.
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag:
Allt som jag inte kan göra som tjej.. hähä.
Är du nöjd med ditt liv:
Ja, det måste man väl vara?
Är du bortskämd:
Inte med pengar och prylar och sånt.
Vad gör du i morgon:
Ska lyssna på två redovisningar av termin 6:s C-uppsatser. Och fortsätta flyttpacka. Längre i planeringen än så vet jag inte.
Vad är det värsta du vet?:
Falska människor.
Har du bra vänner och äkta vänskap?:
Apselut! Jag känner de allra finaste och bästa människorna på hela jorden. Det ni!
Vad är det finaste du fått?:
Snackar vi materiella ting så är det första jag kommer att tänka på armbandet jag fick i Camilla i födelsedagspresent. Mest för att jag hade tittat på det länge men inte köpt det och så beställde hon det till mig utan att veta det. Och så skickade hon det med posten så att jag fick det på min födelsedag när jag kom hem från skolan. Det är kärlek det;)
En speciell dag du minns:
Finns många speciella dagar jag minns.
Du samlar på:
Minnen.
Vem ringer du när du är arg/ledsen:
Oftast är jag nog inte typen som ringer. Men ringer jag någon är det ju någon av mina allra närmaste och som vet mest om mig.
När grät du senast:
Igår.
Vad skulle du göra om du vann en miljon:
Oj. Skulle inte ha några problem med att handla upp mycket av det i alla fall!
Vill du gifta dig:
Ja, såklart.
Vill du ha barn:
Ja, såklart. Svarar jag här med.
Är du musikalisk?:
Skulle jag väl inte kalla mig, nej. Men jag önskar att jag var!
Vad dricker du helst när du är törstig:
Vatten. Bubbelvatten.
Bor dina föräldrar tillsammans:
Nej.
Har du någon gång gråtit dej till sömns:
Ja.
Biter du på naglarna:
Nej, det gör jag inte.


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!