sidan som går vidare har någon redan rivit av, så jag griper tag i vita blad.

Ligger i sängen och tittar på top model och äter godis. Känner mig inte alls fet eller så. Haha. Ska boxas bort det imorgon, jag lovar. Man blir ju alltid så besviken när man slår på stort och köper godis dock. Har ätit typ 4 bitar nu och nu är det inte gott längre. Så sjukt ovärt! Ska tvätta hela dagen imorgon, ska bli kanonkul. Inte. Har bokat in frukost hos mamma, lunch med Linnéa och kaffedejt hos Hanna med. Man får passa på när man är ledig!:) Och på onsdag ska jag bli naturligt blond igen. Det ska bli skönt! Den är inte att leka med min utväxt nu.. Sådär snyggt alltså. Gud vad jag hoppar mellan ämnen nu känner jag, men ska lämna in min dator imorgon med. Eller ja, pappa ska. Sjukt störande. Man blir så handikappad utan dator.. Dagens i-landsproblem!

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!