ser du nåt som liknar en tår så är det isen som droppar.

Fuck my life. Lite så känner jag. Haft lite småfeber under hela helgen nu när jag har spytt och haft mig och haft idag med.. Så har jag haft lite ont i ryggen och i kroppen och frusit, sådär som man gör när man har feber. Men jag tänkte att det var nog inget. Så var ute och gick en sväng och så handlade jag lite och jag tyckte att kroppen kändes hemskt märklig. Så kollade jag febern och då låg den på 38,5 (jag har 36-36,5 i vanliga fall så jag får gnälla/va döende när den ligger över 38;) haha). Hostar som ett as med. Fy! Har inte tid med det här. Måste till praktiken imorgon egentligen. Ska låta febern vara lite till sen ska jag ta ipren. Så långe febern inte är över 39 är den ju faktiskt bara bra för kröppa! ;)

Nää. Nu ska gnällfian här kravla sig ur soffan och värma sin värmekudde.









Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!