och jag vet att allt är falskt och bedrägeri, men det struntar jag i för vi dansar och du har så mjuka läppar.

Tvättade ju igår.. Hann inte tvätta färdigt dock så har en del tvätt kvar plus att jag inte han torktumla de två sista maskinerna så det hänger kläder lite överallt här.. Haha. Jag har alltså tvättat handdukar, sofföverdrag, filtar, överkast och sånt med. Så mycket smutsiga kläder har jag faktiskt inte att jag inte hinner tvätta alla på en dag, haha. Nu ska jag upp och göra mig i ordning och sen ska jag ta bussen in till Eksjö. Erica ska göra mig naturligt blond igen.;) Vi ska vara hos Camilla.. Ska gå och fixa biljetter till Daniel Adams-Ray med. Gud vad jag längtar till det. Jag är ju lite kär i honom. Tyvärr är ju Camilla och Hanna det med så lär ju bli cat-fight.;) I helgen blir det nog lugnt tror jag. Ska se om mamma och dom behöver hjälp att packa och så.. De ska ju flytta. Sen har jag ekonomin till att gå hur många helger som helst heller. Måste köpa kursböcker som kostar 800 spänn styck. KUL! Finns inget roligare att lägga pengar på. Eller så fanns det det. Förmodligen.

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!