och jag undrar om jag nånsin ska nyktra till nån gång med dig, med dig. med dig.

Gud vad jag älskar att höra min granne hosta så att det låter som att han ska kräkas. Not! Var värsta pådraget här utanför innan idag med båda brandbil och ambulans! Kanonspännande, stod och försöka tjuvkika genom köksfönstret, haha. De tog inte med sig någon sen när de åkte så antar att det inte var så farligt ändå. Tråkigt! Haha.. Hemsk jag är. Annars så har jag inte varit på praktiken idag heller då. Hade ju feber igår när jag gick och la mig och sen vaknade jag typ vid halv tre i natt och visste inte vart jag skulle ta vägen för att jag hade så ont överallt i hela kroppen. Usch. Det va ingen hit. Kallsvettig som ett as med. Sen idag har jag varit feberfri! Tills nu ikväll, gick en promenad till pappa och tillbaka, tar typ 10-15 min och det klarade inte min kropp tydligen så då fick jag massa feber igen. Usch. Men det får va som det är, imorgon måste jag till praktiken om jag så ska va halvdöd när jag kommer hem.:p Får ta med mig iprenpaketet i fickan och ha det redo.;) Jag hoppas att den dumma febern försvinner. Hostan kan jag stå ut med. Simsalabim, feber försvinn! Woop, woop!

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!