i might need you to hold me tonight.

Är lite stressad över skolan. Eller inte så lite. Vet inte hur jag ska få ihop riktigt.. Men men. När jag är stressad tänker jag för mycket på allting. Isch. Apropå ingenting alls så hade jag tydligen sex med en kille i fredags som jag aldrig har träffat eller ens vet vem det är och som tydligen inte ens var på hotellet i fredags. Är inte det en prestation tycker ni? Hur stor är sannolikheten att man har sex med någon utan att träffa personen samtidigt liksom? Jag måste ju vara så sjukt jävla grym helt enkelt. Nästa gång någon känner för att hitta på något kan ni väl ta en kille som ser bra ut iaf? Typ... Jude Law kanske? Vi brukar nämligen ses ibland på helgerna. Brukar ta mitt privatplan och åka över till honom lite titt som tätt.

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!