i guess there's just a part of me that likes to bring you down just to keep you around, 'cause the day that you realize how amazing you are you're gonna leave me.



Nati S/L Long Top SEK 323, Vero Moda - NELLY.COM


Härmar Fogel lite då! Den är så himla tjuuusig den här tycker jag. Särskilt ryggen! Fast jag satsade på en svart jag.. Fanns bara kvar i S och L så nu hoppas jag att jag inte är för fet för en S. Lite orolig för att röven och armarna ska välla ut lite för mycket, haha.. Får väl sluta äta annars! ;)

Ska ta och hoppa in i duschen snart, börjar jobba vid 14. Är ju ledig från praktiken idag.. Så ringde de och frågade om jag kunde jobba ikväll igår.. och det kunde jag ju. Skulle börjat vid 16 egentligen, men det varännu mer folk sjuka så de ringde i morse och frågade om jag kunde börja vid 14 istället och det kunde jag ju. Ska jobba 7-21 på lördag med. Hade kunnat frå fredagkväll med, men blir lite dumt att börja 16 i aneby och sluta 17 i jkpg :) Kul att de fortfarande ringer så ofta och vill att jag ska jobba iaf även om jag inte hinner så ofta på grund av skolan och praktiken och sånt. Är det vanlig röd dag idag eller storhelg? Vanlig röd dag va?

Nähä, duschen!

 


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!