do you walk the line?

Är fortfarande en febrig och hostig tjej. Tog ipren innan jag gick och la mig men jag har ändå kallsvettats som en gnu i natt. Har gått och lagt mig på soffan nu för att det va så äckligt i sängen. Fräsch tjej! Hade tänkt åka till praktiken idag först egentligen. Hade nog orkat om jag gått på ipren. Frågan är hur med jag hade varit, jag hade inte velat ha en sjuksköterska som egentligen borde varit hemma liksom. Min handledare har ju många palliativa med så känns liksom inte riktigt rätt att smitta ner dom med massa skit som redan är svårt sjuka. Hostan lägger sig väl inte på ett tag säkert, men jag hoppas febern lägger sig under dagen.. Har inte tid att va hemma. Vet inte riktigt var jag ska klämma in de två dagarna jag missat nu för att få ihop mina timmar.. Lär ju få bli en helg. AJa. Roligt inlägg :p gud vad det blåser ut det låter det som. På tal om nåt annat. Nu ska jag försöka sova lite till!

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!