det kommer aldrig brinna så igen, min vän.

Legat under mitt täcke sen halv åtta ikväll. Haha.. Men det är inte synd om mig för jag valde det själv. Behövde nog det eller nåt samtidigt som jag hade behövt träffa folk och bara tänka på annat. Bli full och dansa och bara strunta i allt hade jag nog behövt. Camilla ringde för en stund sen iaf så känns lite bättre nu.:) Har haft mycket tid att fundera ikväll iaf och kommit fram till att jag nog ska ha mitt kalas den 19e ändå. Vilka stora problem man har liksom.. Haha. Men det får nog bli så. Har så mycket i skolan fram tills dess och sen är det ju daniel nästa helg. Så jaaa. Det har jag bestämt mig för. Och så har jag bestämt mig för en grej till, tror jag. Tror jag behöver't iaf. Jaja. Skitsamma. Ska göra ett till försök att sova nu. Imorgon ska jag äta frukost nere hos mamma iaf. Varken patrik eller några barn är hemma. Så då vill hon gärna ha sällskap. Men jag klagar inte. Skulle nog inte ätit annars och det är ganska mysigt att ha mamma för mig själv.:)

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!