all by myself.

...don't wanna be all by myseeeeeelf anymoooooore. Ehe. Nääej men så att det. Torkade ju upp efter en stackars liten kräksjuk tant på jobbet i torsdags kväll. Blev själv lite sjuk igår då. Fy fan. Kräktes mellan 22 igår och 05 imorse. Myspys! Så igår träffade jag ingen för att jag inte ville smitta någon ifall jag var sjuk. Idag vill jag fortfarande inte smitta någon men skillnaden idag är ju att ingen vill träffa mig heller, haha. Så jag är all by myself. Rolig helg liksom. Jag tycker hemskt synd om mig själv. Har fått i mig en fattig rostad macka och lite cola än så länge idag iaf. Mums!


Fördriver tiden med en sånhär käck lista då.



1. sätt din musik på blanda
2. klicka på nästa knappen efter varje fråga
3. använd sångtitlen som svar på frågan

1. hur mår du idag?
Stackars (haha)

2. kommer du komma långt i livet?
Walking in Memphis

3. hur ser dina vänner dig?
Lost without you

4. kommer du gifta dig?
Come away with me

5. vad är ditt livs themesong?
Brännö serenad

6. vad är ditt livs historia?
Gå på vatten

7. hur är skolan för dig?
Rising girl

8. hur kan du komma framåt i livet?
Dum av dig

9. hur kommer imorgon vara?
Dear

10. vad är det bästa med dina vänner?
Me love

11. vad finns i lager för nästa vecka?
Break it off

12. vilken sång beskriver dig bäst?
Torn

13. hur är det med ditt liv?
Not myself tonight

14. vilken låt ska spelas på din begravning?
I walk the line (haha.. )

15. hur ser världen på dig?
För sent för edelweiss

16. kommer du att ha ett lyckligt liv?
Just say yes

17. vad tycker dina vänner om dig?
I was made for loving you

18. vilken låt beskriver den du är attraherad av?
The bad touch (haha, grr eller?)

19. vad skulle du vilja säga till nästa generation?
Come what may

20. har du en djup & mörk hemlighet?
Grenade

21. brukar folk i hemlighet fantistera om dig?
All night long (haha)

22. hur kan jag göra mig själv glad?
Shine on

23. kommer jag någonsin ha barn?
Lose control

24. vad är några tips till mig?
One and only

25. hur kommer jag bli igenkänd?
Creep

26. vad är min danssång?
Down on me

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!