you were always on my mind.

Pratat och lipat lite i telefonen med mamma. Haha.. Usch vet inte vad det är med mig. Allmänt nere bara. Djävulskt trött på vintern och på att aldrig bli helt frisk. Och djävulskt trött på gipset och tummen. Usch. Vill bara bli av med det nu! Har i alla fall bestämt mig för att inte göra tentan på fredag. Känns liksom inte lönt att försöka ta igen en hel kurs på så kort tid och dessutom bara somnar jag när jag läser nu för att jag inte kan sova på nätterna och för att jag har feber. Visst, jag kan gå dit och göra den och sen göra omtenta ändå. Men nej.. Jag är en sån tönt att jag vill inte få F på en tenta. Särskilt inte när jag vet att jag med all säkerhet kommer få det. Så jag väntar till april och gör den då istället. Är alldeles för trött och jaaa.. jag vet inte. Pallar inte just nu bara.

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!