varje gång är som den första gång vi sågs.

Finns rätt mycket jag skulle kunna och vilja skriva just nu.. men jag ska inte göra det. Bara massa saker som snurrar i huvudet just nu. Drömt konstigt i natt med, men nu kommer jag inte ihåg vad det var jag drömde. Haha.. Men jag vet att det var konstiga och osammanhängande drömmar.

Blöö. Jag behöver tagga till lite. Jag låter mig påverkas alldeles för lätt av småsaker. Och då blir det stora saker till slut. Behöver flytta från det här stället. Ska göra det med. Tror inte det skulle göra så stor skillnad för andra, men för mig skulle det kanske göra det. Jag vet inte. Man måste ju testa först. Mumlar gör jag nu. Men det känns som om det.. äh. Jag vet inte! Skitsamma.

Ibland undrar jag bara vad det är alla andra har som inte jag har, för nånting är det ju. Och jag kan inte låta bli att tänka på hur annorlunda saker förmodligen varit om man sett annorlunda ut. Typ vägt 10-15 kg mindre och haft fint hår. Ytlig som jag är. Men alla andra är också ytliga så det skiter jag i.

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!