she's all laid up in bed with a broken heart.

Går ju inte riktigt i jämna vågor det här med mitt bloggande.. Haha. Händer oftast från mobilen på nätter när jag inte kan sova. Skulle egentligen varit i eksjö ikväll och träffat nån. Men jag hade ingen bra magkänsla alls och har varit på allmänt pissigt humör hela dagen. Sååå. Ställde in helt enkelt och var med fint folk hemma hos mig istället. Det var nog lite mer det jag behövde just ikväll. Fanns många anledningar till att jag inte åkte in till eksjö. Eller ja, finns. Dumt av mig kanske, men ja. Vi kanske ses en annan gång eller så gör vi inte det. Skitsamma, jag bara snackar strunt nu. Imorgon ska jag iaf in på ortopeden och ta stygnen. Betyder också att jag har gjort halva tiden med det här helvetesgipset. Har fan inte sovit en hel natt i sträck på två veckor. Har leag tur somnar jag innan två. Gör jag det så vaknar jag mellan 2 och 3 och ligger vaken minst en timme. Eller så sover jag inget alls, kanske mellan 6 och 8-9. Och så vaknar jag man ju fan till varenda gång man byter ställning på armen. Det är synd om mig hörrni. Mest synd om mig i hela världen faktiskt. Barnen i afrika har de ju iaf varmt och skönt. Smala är dom med! Ska nog flytta dit och bli smal och brun tror jag. Näej. Barnen i afrika får man inte skämta om EGENTLIGEN. Men jag gjorde det ändå. På tal om något annat så Har jag nog helt bestämt mig för att säga upp min lägenhet. Vet inte varför jag bara inte gör det. Själva grejen bara kanske.

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!