så jag lovar ingenting, jag säger hellre förlåt.

Jag är så tacksam för att jag inte har speciellt ont längre. Klart att det gör ont. Men inte alls som innan i veckan. Har varit i stan med Hanna och Frida idag, hade jag aldrig pallat i förrgår. Sen att jag blev åksjuk av tabletterna och det kändes som om jag hade bomull i skallen och va lite smålullig och däckade i bilen på vägem hem är ju en annan sak. Smällar man får ta liksom. ;) Ska snart upp till Hanna i alla fall. Tänkte åka snålskjuts med Frida upp. Blir mys i soffan ikväll bara. Skönt ibland! Imorgon ska jag slå tackarna i taket iaf (så gott det går, haha). Har gett mig själv lov att ta några glas vin imorgon trots antibiotikan. Men kör hardcore utan smärtstillande imorgon. Tar på morgonen bara.. mm. Blir nog braaa.

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!