ont, det gör ont, men det går.

Fan i helvete vad jävla ont jag har nu. Va inne på akuten igen och då fick jag 1 g panodil och 50 mg tradolan och så sa sköterskan att jag kunde ta dubbelt ikväll. Så dom fick jag tid halv tio och så tog jag likadant igen tid tolv. Händer inte ett jävla dugg mer än att jag nästan får ondare. Blir liksom inte ens trött. Då tog jag ändå en tradolan vid 18 med. Anledningen till att jag har så in i helvete jävla ont nu är förmodligen för att jag fick en dunderkur lokalbedövning under operationen som är långtidsverkande och sen adrenalin som gör den extra långtidsverkande och att den är den bedövningen som släpper nu. Men fy fan. Man tycker ju att tabletterna borde hjälpa lite iaf. Särskilt när man typ aldrig äter tabletter annars och när man väl gör det är det mot mensvärk eller huvudvärk liksom. Fan vad jag tycker synd om alla som har konstant ont för den här smärtan är typ det värsta jag varit med om. Det är liksom inte samma smärta hela tiden och den flyttar liksom typ runt till olika ställen i handen samtidigt som det sticker och domnar i tummen och handen. Fy fan. Jag hoppas det bara är såhär 24 första timmarna. Gnällfia igen då!

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!